11 sidor

har jag skrivit sammanlagt :P Jag påbörjade för ett tag sen en liten text om mitt liv typ, om "allt" jag varit med om och så, och så såg jag den idag och läste igenom det jag skrivit, sen fortsatte jag att skriva där jag senaste skrev, så jag har skrivit nu ca 2 sidor på väldigt kort tid, det bara flöt på och jag skrev som fan :P Men det är väl för att jag tänkt så mkt på det jag skrev om, så jag kommer ihåg allt väldigt bra. Jag skrev om det som hände i Grisslehamn för er få som undrar och för er ännu färre som vet vad det handlar om. Men jag blev bara deppig av det kände jag så jag ska göra nåt annat nu :P vet att jag påbörjade en bok förut också, typ skitdålig, men jag ska leta upp den och läsa det jag skrev, sånt är alltid kul ;)
Puss å kram <3

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0