2009

Okej, nu ska man väl försöka sig på att göra en summering av året 2009 =)

Januari
Firade in det nya året, 2009, hemma med föräldrarna och Charlotte.
Min lillesyrra Charlotte skaffade blogg ;)
Jag hoppade med häst (Mackan <3) för första gången :D
Jag provade snus för första gången :P
Jag ändrade bloggdesign till min nuvarande
Jag och Madde var på kryssning :D

Februari
Jag kom fran till att jag är bi =)

Mars
Jag köpte ett F&S-kort
Calle, Rasmus, Anton och jag hade en helt galen kväll på Söderstadion :P
Jag tog Calle och Johannes i armbrytning!

April
Jag lärde mig nästan alla Eropas huvudstäder
Hade en jättetrevlig påsk med hela familjen =)
Vi skaffade staket runt tomten =)
Hade en galen kväll i Slussen med klasskompisarna

Maj
Hade en kul helg på Tegelön, Rasmus landställe
Jag var "dryg för en dag" i bloggen och fick besöksrekord på 157 st
Jag gick å klippte av mitt långa hår!
Jag köpte min vita hatt :D
Jag sjöng i Idol-Kärrtorp, gick dock inge bra :P
Jag köpte en tredje gitarr =)

Juni
Bror min, Erik, tog studenten =)
Samma bror blev blond :P
Jag fick jobb på McDonalds i Västberga

Juli
Jag köpte Zingo! =)
Jag tappade min insulinpump..
Jag började jobba på donken
Jag, Elin, Madde och Jenny var på världens bästa kryssning där jag träffade och pratade med Kevin Borg ett antal gånger och fick hans autograf på min hatt <3
Såg Kevin igen på Skansen =)

Augusti
Var på Picknic med jobbet
Fredrik flyttade ihop med Karolina
Spenderade en härlig vecka på Gåsö med småkusinerna :)

September
Jag färgade håret lila, fast det syntes typ inte :P
Jag började träffa Mr.x...
Jag såg Peter Jihde på IKEA! :P
Jag röstade i kyrkvalet! :)

Oktober
Jag hittade mitt drömkök på Hem- och Villamässan
Jag var och såg Kevin Borg i High School Musical =)
Jag var med en millisekund i programmet "Kobra"
Jag fyllde 17 år! :D
Slutade träffa Mr.x
Träffade Rickard :)

November

Jag och Rickard blev tillsammans :)
Jag körde bil för första gången :D
Var å såg på New Moon ;)

December
Jag stukade foten
Firade julafton med familjen
Jag slutade på McDonalds!
Viktor och Emmi flyttade ihop
Var i Halmstad med Rickard
Firade nyår med Rickard, Challe å Nicke.

Så, där är min sumering av året 2009 =) det bästa som har hänt mig det här året är Rickard, utan tvekan :) Var otroligt mysigt att få fira det nya året med honom, höra honom viska "jag älskar dig" när klockan slog 12, kunde inte ha varit bättre :) Han kommer iaf hem när som helst. Jag fryser som fan och händerna, så jag ska gå och värma upp dem, men vi höres :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0