Glad =)

Godmorgon! =)
Vaknade kl 10 idag och hade då endast en kelig katt bredvid mig eftersom att Rickard åkt iväg för att jobba tidigt imorse. Så jag har precis ätit frukost och kelat med Pipan (som förövrigt bara spytt en enda gång sen vi bytt foder till henne! :)) nu sitter jag här framför datorn å lyssnar å bra musik invirad i en filt :) Men ska strax kolla upp sl och börja röra mig hemmåt, tillbaka till verkligheten igen :P

Ang. rubriken, jag är glad för jag har fått en del kommentarer både igår och idag :D Det är fett nice ^^ Blir typ 10 gånger roligare att blogga om man får lite kommentarer då och då =) Men nu ska jag inte sitta här och babbla, ska ta och borsta tänderna nu :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0