Hej träningsvärk!

Hej hej
Nu har jag lagom ont i armarna bara så ni vet :) Vi bar en 60 kg tv från bilen till lägenheten, ja det var tung ;P Sen skulle vi ner med hans gamla tv ner till bilen, men den var lättare :) Sen iaf så käkade vi, först nudlar å köttbullar (jag var helt utsvulten, typ inte ätit på hela dagen..) Sen blev det ärtsoppa och varm punch, gott gott ^^ Men nu sitter jag och fixar lite videos till imorgon, behövs till rörliga bilden.

Tänkte att jag ska ta och ägna en del av detta inlägg till Julia och min moster Cicki som båda fyller år idag! :D
Julia, GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN!!! :D :D :D <3


Moster Cicki, grattis på 37-årsdagen! :D <3


Men nu är jag nog klar med skolgrejen, så nu ska vi nog lägga oss, jag är helt galet trött!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Juliaaa

TACK SÖTNOS! :D<3<3

2010-01-07 @ 22:21:49
URL: http://juuuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0