Jag vann på Buzz! ;D

Hejsan hoppsan :)
Igår var det trevlans, dem bjöd på god mat sen spelade vi Rockband, buzz, tittade på lite film och sjöng sing star ^^ Var ute och smällde nån liten miniraket gjorde vi också, var typ 20-, så jääävla kallt >.< Men det var iallafall väldigt trevligt tycker jag, vi kom hem vid 3 igår ;P Då satte Rickard upp Jennys säng och så kollade vi klart på Morahoran (porrfilm ftw!) och efter det gick vi och la oss, men jag mådde typ ganska illa så jag satt upp för att det skulle gå över, och jag måste ha somnat sittandes :P

Idag vaknade vi runt halv 11, då gick Jenny upp å satte på datorn och kollade när hon skulle åka, så nu har hon precis gått härifrån. Rickard vill mysa, men jag vill äta frukost först för jag är skithungrig :P Så jag ska gå och göra det nu, så hörs vi senare :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0