Maaaat! ^^

Hej hej =)
Idag fick jag skjuts av Rickard till skolan, va nice :) Kom lite för sent, men det var lugnt, var ändå bara engelska vi hade (men jag trodde vi skulle ha psykologi så jag hade lite panik xP) Men på engelskan kunde vi inte göra så mycket för Marcus, som hade papprena, var inte där. Sen var det lunch å efter det den sista lektionen, psykologi =) Där hade han genomgång hela lektionen, men de va nice =)

Nu sitter jag här hemma hos Rickard :) Han ringde nyss och sa att hans pappa ville bjuda oss på käk på pizzerian tvärs över, så de kommer väl hit om ett tag =) Najs med mat, för jag är hungrig ;D Törstig är jag också, så jag ska gå och dricka nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0