Ny klänning :D

Hejsan hoppsan =)
Idag var det mest redigering om gällde. Efter skolan så åkte jag till t-centralen där jag kollade in rean på H&M, hittade en snygg klänning som var typ 149 kr billigare (kostade 100, har kostar 249) och så ett diadem. Sen så uppgraderade jag mitt busskort till pluskort, så det är nice =) Nu är jag hemma iaf, ska äta lite och kolla när jag ska åka så jag kommer till centralen i tid för att möta älsklingen! :D
Men här kommer bilder på dagens inköp ;)




Men nu ska jag hålla mitt tal för mamma och Charlotte så får dem säga vad dem tycker ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: GreyFox

W00T Nice ;P

2010-01-14 @ 19:01:48
Postat av: Madde

Hihi det är en lika dan som jag har ju=) Men den var sjkt fin på dig =D

2010-01-14 @ 19:32:37
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Jaaa, visst är det cooolt! xP Älskar när publiken delar sig!



Fin klänning :) <33

2010-01-14 @ 20:20:57
Postat av: Jenny

Jättefin klänning och ännu finare bild på dig!! :):)

2010-01-20 @ 11:53:29
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0