Ojoj :P

Shit, jag har blivit bjuden på bio "avatar eller någon annan du kanske vill se?" skrev han, eller fika på kulturhuset, när jag tackade nej till det med så frågade han om han fick bjuda på middag på cafe opera, eller så kan han laga middag själv om jag hellre vill det, då hade han bjudit på ungkokat sjötunga, med hemlig sås, wokad tufu med lite spicy smak, wokat bambköt med grönsaker, vit vin med bra kvalitet. Haha, helt seriöst, hade jag varit singel hade jag fan inte bangat :P börjat kvällen med en fika, sen bio, och sen middag på café opera, oh yes, jag skulle utnyttja honom och sen aldrig prata med honom mer ;) Fett najs;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0