Pipan

Hej hej =)
Var hos Pipan idag så hon fick lite sällskap! Johan följde med också, så vi satt å lekte med bilbanan ;) När jag kom hem så käkade jag och hängde sen upp tvätten. Fattar inte hur jag lyckas få så extremt många omaka strumpor! Måste göra en storstädning i mitt rum och hitta alla rymlingar :P Måste börja packa lite också snart ;P Är ju bara borta några dagar, jag vet, men det är ju inte kul att glömma något ;P Mycket varma kläder måste jag ha med mig! Resten av dagen idag vet jag inte riktigt vad jag ska ägna den åt.. kanske ska börja lite med svenskauppgiften tror jag..

Imorn är det iaf ungdomsmottagningen som gäller! Madde följer ju med, vi ska käka lunch innan och sen går vi dit, men det känns skönt att jag slipper gå ensam :) Känns lite läskigt ändå, men men, måste göra't :P Men nu ska jag kolla upp vad det är jag ska göra på svenska uppgiften.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0