Premiär!

Hejsan hoppsan =)
Idag började vi som sagt med psykologi. Vi hade en lärare som är ny på skolan, Philip heter han, han verkar helt ok! På lektionen idag så skulle alla säga sitt namn, klass och något de gillar, eftersom att alla inte känner varandra då det är blandade klasser + att Philip vill väl lära sig våra namn. Vi i MP var värsta kattfreaken ;) Så här svarade vi ;P

Anton: Jag gillar att cykla.
Bea: Jag har två katter.
Fabian: Jag gillar katter.
Ellinor: Jag har två katter.
Jag: Jag har tre katter.

Haha, blev lite mkt katter kanske xD Sen var det nån snubbe där som jag störde mig asmycket på, han ska tydligen bli preseident och äga oss alla, så vi vet det lixom. Ne, honom kommer jag störa mig mycket på vet jag, han tog alldeles för mycket plats. Första gången man träffar lite nytt folk tycker jag man ska ta det lite lugnt och känna in stämningen eller vad man ska säga. Inte komma och säga att man typ ska äga alla. Men iaf så fick vi skriva ett brev till läraren med typ våra förväntningar och sånt, sen var det dags för lunch.

Efter att vi käkat så var det informationsmöte i aulan p.g.a det som hände igår. Vi fick veta att de hade ju gjort husrannsakan hos killarna, och hos den ena hade de hittat något vitt pulvet som de misstänkte kunde vara nå bombgrej, så de spärrade av hela kvarteret, men det visade sig att det var ofarligt ;P Vad det var för sorts vitt pulver vet dem dock inte, men de ska försöka ta reda på det :P



Sista lektionen var rörlig bild, då var det premiär för våra dokumentärer! Vår film var femte på tur! Så först såg vi 4 filmer, sen var det rast och sen var det dags för vår! Uuusch va det var hemskt att se och höra sig själv på stor skärm >.< Men det gick väl bra ändå :P Vår var ju klart längst, 25 min typ, men den kändes inte så lång, hörde jag att andra sa också, så det är nice =) Jag hoppas på att vi får ett MVG, så mycket tid som vi har lagt ner på den! Haha men var ju lite pinsamt, för vi har intervjuat familjemedlemmar också vad dem tycker om vårt beroende :P Så för mig så intervjuade vi Viktor, och han sa att jag brukar stå längst fram och skrika KEVIN!! Haha och det är ju inte alls sant, men nu tror väl mina klasskompisar det :P

Kom hem för ett tag sen iaf, då var min älskade bror Viktor här!! :D :D Då blev jag glad ^^ Var sjukt länge sen man träffade honom :P Är ju så sjukt tyst och tråkigt här hemma sen alla försvann.. :( Farfar är här också, så det är trevlans :) Så ska väl vara lite social nu ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0