Psykologi!

Idag vaknade jag utan problem! :D Gick upp och tog en dusch, sen ner och satte på bra musik och och käkade frukost och sen klädde jag på mig. Så nu sitter jag här nästan helt klar, bara jacka, skor, mössa och vantar som saknas! Är så sjukt pepp på psykologin! :D Bussen går lixom om 20 min, jag är redan klar att gå typ (A) Men det kommer bli kuul :D Sen ska vi ju se allas filmer också, det kommer också bli sjuk kul :D Dock inte lika kul att se vår egna, när man kommer se sitt egna face där på tvn lixom -.-' Men men, får väl överleva det!



Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Psykologi är sjukt kul! :D:D:D Mitt favoritämne, helt klart.



Svar: Jag vill så jävla gärna tro men ju fler killar jag träffar, ju mer slutar jag tro. Tyvärr :( Men jag är sjukt glad för din skull Carro! <3

2010-01-20 @ 10:04:56
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0