Så glad att jag har dig <3

Hej hej =)
Igår var en riktigt trevlig kväll hos Madde :) Blev lite deppig där ett tag, men gick över efter ett tag, hade Rickard att krama på så ;) Hade iochförsig alla tjejer att krama på också, tror faktiskt jag strulade med alla xD (vi körde sanning eller konka ;P) Men vi kom hem vid halv 2, då tog vi Dharma på en prommis och sen gick vi och la oss :)

Idag vaknade jag vid 12, då käkade vi frukost och sen drog vi till cykloteket här i Västberga där Rickard lämnade in sin cykel, skulle lufta bromsarna och byta belägg (nej, jag har ingen aning om vad jag pratar om, jag försöker bara låta smart ;P) sen åkte vi till biltema och handlade lite. Haha de va lite kul för jag gick och tittade på såna där gigantiska tärningar som man kan hänga i backspegeln, typ tog upp dom, garvade och sa "vem har sånna här?" Då kommer såklart Rickard och tar dom ifrån mig och säger "vi" haha, så dem köpte vi :P

Efter det iaf så åkte vi och handlade på Willys, och sen hem och åt :) Väl hemma och när maten nästan var klar så blev jag lite ledsen över en grej, och det kändes så sjukt skönt att ha Rickard där som tröstade mig. Förr i tiden så var det mina djur, mest Dharma då, som jag "sökte tröst hos" när jag var ledsen, så det kändes sjukt skönt, dock lite ovant, att ha Rickard där istället :) så sen när jag käkat så kände jag mig lite gladare, sen mös vi lite innan det var dags att åka. Vinkade som vanligt av honom vid arlanda express. Men jag är sjukt pepp, för vi bokade biljett idag! :D Så i helgen åker jag till Norrland, fett nice ^^ Ska bli skönt att lämna Stockholm och allt här hemma bara över helgen :) Men nu är klockan halv 12, jag börjar 9 imorgon, så det är dags att gå och lägga sig nu!

Förresten, bara så alla vet, min näsa är helt röd! Har en finne där, så jag ser ut som Rudolf typ -.-'

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0