Seriöst, hur kan man inte få bra självförtroende genom det här?

vinterkillen: söt ansikte du har

varmlanning: fan det här är sjukt.....jag kommer på mig själv sitta och småle när jag tittar på dig

nick21: vackra bruna ögon som den lenaste choklad..

david36: not so bad.. du verkar ha mycket högt IQ!

nick21: du verkar vara en reko tjej..gillar dig.

nick21: tack..varför träffar man aldrig någon som dig?..

HubbaBubba20: underbart vacker du va

Det bara kommer mer och mer hela tiden ;D Så jävla nice och bara sitta och ta emot allt det här, självfötroendet får världens puff, och jag sitter bara och tackar och ler och säger att "synd för dig att jag har pojkvän då" men dem ger inte upp för det utan säger ännu fler söta saker till en, och säger att min kille måste vara jävligt lyckligt lottad som har mig, och jag sitter och ler vidare och låter dem kämpa tills det är dags att lägga sig, då säger jag hejdå och som mest kanske jag lägger till dem på kompislistan ;) Fan vilket underbart liv man har ;)
Puss å kram <3

Jag: nej, jag har kille
calle p: oki fattar
calle p: lucky him :P

HubbaBubba20: singel?
Jag: nope    
HubbaBubba20: kunde tänka mig de
HubbaBubba20: en sån fin tjej som du..

/C


Kommentarer
Postat av: Elin

I'm jealous. När kan jag få ett bra liv på den fronten? <3

2010-01-28 @ 18:23:07
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/
Postat av: Fabian

Lol -_-

2010-01-29 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0