Söndag

Hejsan hoppsan!
Idag vaknade jag av att det ringde på dörren :P tog typ 5 min innan jag vaknade å fattade att det inte ringde i sömnen :P Men det var Adde och Emmy som stog å ringde på, Rickard kom några minuter senare, han hade varit på Jula å handlat nåt. Så jag klädde på mig och käkade frukost medans killarna drog iväg till Jula igen och handlade några saker, så jag å Emmy satt å snackade tills dem kom hem igen. När dem var tillbaka så flyttade vi runt lite saker och Adde å Rickard började borra och hålla på, så nu har vi ett datorbord och lite hyllor där vi ställt stereon, fett nice =) Käkat har vi gjort också, blev pizza/kebab, fett gott ^^ Nu sitter vi och kollar på (porr)film å killarna håller samtidigt på med Rickards cykel ;) Haha juste, Rickard fastnade ju på toaletten! xD Hahaha han kom inte ut xD Adde fick förstöra låset/dörren :P Jag filmade, får se om jag lägger upp den filmen här sen ;)

Imorn börjar Rickard jobba igen :( Fett tråkigt, men men.. Då ska jag hem iaf, städa lite och ta hand om mina djur :) Sen på kvällen ska jag och Alexandra gå och se på Avatar i 3D! :D Kommer bli fett kul ^^ På tisdag så är det ju dags för kalkonmiddag igen, ska bli trevligt =) Bara det att Rickard gett mig värsta sugmärket mitt på halsen! Så får se om jag lyckas sminka bort det med det lilla smink jag har...
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin,E

Avatar är asbra!!En cool film o speciellt i 3D!

Till och med min pappa gillade den hehee...

puss och kram!<3

2010-01-03 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0