Vi fick en unge att säga RUMPA på Willys!

Hejsan hoppsan =)
Idag har vi varit och hämtat Rickards nya cykel =) Var en jättesöt Rottweiler där, jag blev nog lite kär ^^ Sen var vi och handlade också var skitkul för det var en unge där som höll på å säga "brumbrum" så vi härmade honom, sen sa vi "ruumpa" (så som sean banan säger ;)) och då började ungen också säga det, så han typ satt å skrek rumpa! xD Men iaf, när vi kom hem gick jag och mötte Jenny vid tåget, hon ska vara med oss ikväll ^^ Vi gick å fixade med min tröja som jag köpte i förrgår men som gick sönder, så jag fick pengarna tillbaka =) Sen drog vi hem hit och nu sitter vi här och chillar =) ska ju iväg till Adde och Emmy senare, de ska bjuda på middag sen ska vi spela rock band, ska bli kul :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0