Carro goes hemmafru!

Hej hej =)
Fick ett sms imorse där det stog att Dharma morrat åt Rickard på morgonen! Sen har hon käkat upp Rickard kollegas matlåda :S Ooopsi! Sen hade hon smitit en gång också, jädrans hund asså :P Men men ;P Skolan var lite småseg sådär, men det funkade ;P Vi svarade på massa frågor om våra alkohol/drog-vanor också, sen är det bestämt att på torsdag så ska jag göra muntligt nationellt prov i engelska b, får se hur det går!

När jag kom hem så satt jag och nördade DS ganska länge :P Men när Rickard ringde och sa att han var på väg hem så ställde jag mig i köket och satte igång att göra mat, gav även Zingo mat, gjorde iordning mat till Dharma, dukade och satte på kaffe till Rickard ;) Så när de kom hem så var allt klart ^^ Gjorde såklart lite extra mat så det räckte till Rickards matlåda, fan va bra jag e ;) Nu gick precis Rickard och Dharma för att boka om tvättiden, sen ska vi vidare till Adde och hämta hans 12 fiskar ;) Najs najs, köpa choklad ska vi göra också :D :D Vit choklad med jordgubb, gottgottigottgott :D Så jag ska dra nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0