Dharma pissade på golvet.. >.<

Hej hej,
Idag blev jag väckt kl halv 7. Det var Rickard som väckte mig och sa att Dharma pissat på golvet! Så jag gick upp och tog hand om det, sen pussade jag Rickard hejdå och gick sen och la mig och sov i två timmar till ^^ Men jag antar att Dharma pissade på golvet eftersom att vi går och lägger oss så tidigt, och hon är ju van att gå ut mitt i natten annars.. Men jag får nog börja ta henne på en pinkprommenad precis innan vi ska sova och sen inte ha en full vattenskål..

Var ganska segt att komma upp nu vid halv 9, var nästan så jag somnade om! Sen kom jag att tänka på att jag hade godis i min väska, höhö, så då var det lättare att gå upp ;) om ca 1 timme går mitt tåg, men jag tänkte faktiskt käka lite riktigt frukost nu, godis är ingen bra frukost ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0