Dööööd

Godmorgon *snark* Var helt död imorse så det blev ingen textkom. för mig. Är fortfarande helt död faktiskt, men har precis käkat, så lite bättre känns det ;) Någon som ringde mig kl halv 7 imorse! Rickard hämtade min tel. som låg i fönstret på laddning, jag hann inte svara men han sa att det stog att det var Stephanie som ringt. Konstigt tyckte jag, men eftersom att jag inte har några pengar att ringa upp med så skickade jag sms och frågade vad hon ville, men fick inget svar. Kollade då missade samtal och såg att det var ett okänt nummer :P Somnade om ett tag, men sen när jag väl gått upp så kollade jag nummret och såg att det var en snubbe från McDonalds. Undrar vad han ville? Men tanke på att jag fortfarande får sms om att det finns lediga pass så kanske han ringde för att fråga om jag hade lust att jobba :P

Ska iaf om ca en kvart börja röra på mig mot skolan. Svenska och Mediakom. är det som står på schemat idag, slutar 13:30, har utvecklingssamtal 17:00, kul? Nej, inte någonstans x(
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0