Drugstore

Hej hej =)
Såg våra enminutsfilmer idag, de var bra :) Stannade hela dagen i skolan också, även fast svenskan kändes som bläää, men om jag inte går i skolan känner jag mig "orättvis" mot Rickard. Han jobbar ju hela dagarna för å tjäna pengar, allt jag gör är att gå i skolan, måste ha 80% närvaro för att få mitt ynka studiebidrag på 1050 kr. Men om jag skolkar känner jag mig lat. Man vill ju inte vara lökig lixom ;P Lite svårt att förklara, men jag tror ni fattar ;)

Efter skolan så tog tjejerna bussen men jag tog ju tunnelbanan, snackade lite med de andra tjejerna i klassen då, det var trevlans ^^ När jag kom till Jakan så gick jag först till coop och handlade nagellacksborttagningsmedel, bomull, mjölk och en flaska vatten, sen gick jag till H&M, hade fått en "check" på 50 kr där för att jag handlat för över 2000, så jag köpte mig ett lila linne =) sen drog jag till apoteket, eller "Kronans droghandel 1907" som det tydligen heter nu :P (här i Jakan iaf, vet inte hur det är på andra ställen :P) och hämtade ut mina saker och sen drog jag hem =) Här hemma så hade Rickard fixat lite mer med elen till akvariumet så när han var klar med det så fyllde jag det med vatten och satte igång pump och doppvärmare och nu funkar allt som det ska =) Nu ska det som sagt vara igång i en vecka och sen ska jag hämta fiskarna :)


Fint va? ^^ Iaf så är Rickard iväg på sin gitarrlektion just nu, så han är väl hemma om ca 1½ timme så jag tänkte ägna den tiden åt att plugga psykologi faktiskt, ska som sagt ha MVG på det provet!!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0