Firrar ^^

Hej hej =)
På sjukan idag så gick det ganska bra. Mitt Hba1c var på 8,0, för en månad sen var det på 8,5 så det var en förbättring :) Fick en ny blodsockernätare också som skickar värderna direkt till pumpen. Så det blir väl bra.. tror jag.
Efter sjukan åkte jag till Älvsjö, gick först hem till Alex och var där till typ 2, var trevligt :) Haha hennes bror Daniel är ju så söt ^^ Satt och tjuvlyssnade på honom när han satt och spelade gitarr och sjöng, efter ett tag gick jag ner, då blev han lite generad ;) Sen var han jättenervös när han skulle spela igen och gjorde fel hela tiden :P Sen släppte det lite, då skyllde han på att han var förkyld, därför han sjunger lite falsk, haha alltid alla dessa bortförklaringar ;) Så han tyckte jag skulle sjunga istället tillsammans med honom, men det är svårt eftersom att han sjunger lite falskt :P Haha sen iaf så drog vi upp igen, då kom han upp ett tag och sa typ "den här låten kommer du gilla" så hade han kollat upp ackorden till Eric Grönwalls låt och spelade den för oss, haha nej nej, inte alls för att impa på mig :P Både jag och Alex tror att han fortfarande gillar mig, för alltid när jag kommer dit så ska han visa vad han kan och såna saker, hehe :P (trots att hans flickvänn är i samma rum...) Men han har haft sin chans och den sumpade han stort ;) Rickard kommer hit sen iaf, vi ska ta hem fiskarna till oss =) Så jag ska sätta igång med att fixa med akvariumet nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0