Flyttat!!! :)

Hej hej =)
Idag vaknade vi runt 9-tiden, gick upp å käkade frukost och sen körde vi över första flyttlasset, gjorde t.o.m. en videoblogg åt er :D



Det enda vi gjorde när vi kom fram var att lägga in lådorna och sakerna, sen drog vi på en gång igen. Åkte först till Rickards jobb där vi lämnade lite saker och tvättade hans bil, sen åkte vi till donken och käkade innan vi åkte hem till Älvsjö för att ta det andra lasset. Var eg. tänkt att vi skulle ta de stora sakerna senare i veckan, men pappa hade tydligen ändrat sig så vi tog allt på en gång! Var där i ca 3 timmar, tömde hela rummet, dammsög och så, sen åkte vi hit till Jakan igen och lastade av och fikade. Sen var pappa tvungen att gå för han skulle skjutsa Charlotte nånstans, så jag satte igång med att packa upp! Så här såg det ut när jag började:





Och så här ser det ut nu =)



Ni kanske inte ser så mycket skillnad, men det är det :D Men nu ska jag krypa ner bredvid min älskade Rickard, för nu är lovet, tro det eller ej, slut, och det är dags för skola imorgon!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!

Doftkuken var skön...(asgarvar)

2010-03-08 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0