Fyfan va segt!

Uuuuuusch vilken äckligt seg morgon! Vi hade extremt svårt att somna igår båda två, vi var asflummiga hela kvällen, typ kittlade varandra, skrattade, flummade och höll på :P Till slut somnade vi i nån konstig ställning :S Sen vaknade jag vid 4-tiden av att något föll i golvet i vardagsrummet, lät som fan! Det var Zingo som haft ner några akvariumsaker :P Så sen låg jag där i ca 30 min innan jag kunde somna om! Så idag så snoozade jag i 40 min, så jag missar mitt tidiga tåg, ska ta nästa! Fryser som en gris gör jag också :( Inte kul, känner mig inge vidare frisk, men eftersom att vi ska filma idag så måste jag till skolan. Rörlig bild sucks!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0