fyfan va trött jag är!

Hej hej =)
Hann inte spela så mkt the sims idag för vi skulle iväg ganska snabbt. Vi åkte till Åkersberga, hämtade upp Adde, åkte till Rickards föräldrar, drack kaffe/glögg (jag älskar glögg! Vi fick med oss glögg hem också :D) sen tog jag och Rickard Rickards fina gamla Saab v4 96 och så tog Adde Rickards Saab 900 så åkte vi och handlade, sen åkte vi till Rickards jobb och lämnade hans Saab v4 96 där, sen till Spånga och lämna av Adde och sen till slut hem hit igen där vi fixade lite, men nu är kl 10, en timme efter läggdags! ;P Jag är helt galet sjukt trött så vi ska ta och krypa till sängs nu :) Är som sagt ledig imorgon, sjukt skönt =) Så vi hörs imorgon igen ^^ (note to myself: 23:09)
Puss å kram <3

En sån fast en grå har han :)


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0