Haha, peddo! xP

Hahahaha, kommer ni ihåg när jag berättade om Rickards arbetskamrat som ringt och tackat för ciggen som Rickard tagit från mig och gett till honom, och som sen sa att han hört att jag blivit sur, så han föreslog att som hämd kunde vi träffas och mysa, kommer ni ihåg det? Igår gav han Rickard ett tomt ciggpaket och sa "Ge det här till Carro och tacka för ciggen" men eftersom att det var tomt så blev Rickard lite misstänksamt och kollade lite noggrannare och i folien så låg det en lapp där det stog;

"Mellan plåtgaraget och träbackarna SOLITER D** 8** Fredag 19/3 17:00
Lite mys och garanterad tillfredställelse
:) Crille"


Haha GROSE! 40+are som bor i en husvagn lixom, tack men nej tack! xP Äckligt värre asså.. och trodde han seriöst att Rickard bara skulle ge det till mig? Och att jag, isåfall, skulle komma? Haha, EUW! xD

Meen iaf :P Vet inte hur jag ska göra ikväll asså.. jag blir ju typ trött runt halv 10-10 och det är då jag ska vara där.. ååh, vet inte hur jag ska göra :/ Jobbigt jobbigt...
Puss åkram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0