Happ, ska man till donken för att skriva på papper, igen!

Hej hej,
Som ni såg från bilderna från förra inlägget så hade vi bra kul under inspelningen :) På väg hem så ringde dem från donken och sa att det saknades papper att jag sagt upp mig! Wtf!? Sa att jag gjorde det med Roberth, men han jag snackad med sa att han inte hade fått några så han skulle uppskatta om jag kunde komma in och göra det någon dag. Så på lördag, när jag ändå ska hem till Älvsjö och käka middag så fixar jag det! Hoppas jag slipper få massa sms om att det finns lediga pass då ;P

När jag kom hem så hade mina älsklingar precis kommit de med. Jag satte igång och pyssla lite ^^ men nu ska vi strax iväg, Rickard har ju sin gitarrlektion på onsdagar, Dharma ska med, för de har ju också en Cavalier King Charles Spaniel, Egon heter den, så det blir kul :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0