Hmm..

Hej hej,
Nu är jag hos farfar, har precis fått igång hans internet! Så nu får vi se hur bra han klarar av det =) Ska bara beskriva dagen lite kort eftersom att vi snart ska äta, sen ska jag röra mig hemåt. Var iaf och tolkade idag med Madde, Jenny och Elin S, alltså att man åkte pulka bakom hästen, det var sjuuukt kul :D Men blev ganska lack på Rickard för han hade tagit ut mitt ciggpaket och gett bort det! Nej, jag röker inte eg. hade ett paket bara. men det blev jag faktiskt lack på. Men iaf, har även varit hemma hos mig kusin Albin, det var jättetrevligt, kul att träffa honom igen, fick även träffa hans flickvän Carolina, så det var kul :D Och så min faster Ria också ^^ Men när vi kom hem så fick jag ett konstigt samtal från Rickards arbetskompis, han som fått mina cigg, han tackade och sa att han hört att jag blivit sur för det och han föreslog att som hämd kunde han och jag träffas och mysa (!?) lite, han kan tydligen både det ena och andra, skulle vara en kul grej att skämta om där på måndag morgon sen. WTF lixom?? Vem fan ringer upp sin arbetskompis tjej och föreslår något sådant! Ne, helt stört fan.. men men, nu är det mat här borta! Åker nog hem sen och då ska jag skälla ut Rickard och berätta vad hans arbetskompis har sagt. Undrar hur han reagerar på det?
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0