How to say "I'm Sorry"

Att säga förlåt är väl alltid svårt.. men jag kan ju säga att Rickard lyckades med det riktigt bra =) När jag kom hem igår så var jag ju ganska sur, men så såg jag att det lyste i köket så jag gick in dit och möttes av det här:



8 röda rosor, gosedjur, tända ljus och ett kort där det stog förlåt och jag älskar dig, så det var ju jättegulligt av honom :) Men jag förlät ju honom inte bara för det, ne, jag tog ett snack med honom, sa typ att han gärna får komma med åsikter om vad jag gör men att han tar mina saker och ger till någon annan är inte ok, för jag vill vara fri att själv välja vad jag ska göra och inte, och han sa att det var ok och förståeligt, så jag gick och tog en dusch, sen frågade han om vi skulle kolla på en film, så vi satte på "flykten från hönsgården" och så hade han förberett med dipper och chips och ostbågar :)

Men iaf, är hemma nu! Viktor, Erik och Fredrik är också här =) Men inte Lotta, hon kommer väl ikväll, hon är ju kvar hos farfar. Men Alex är här också, vi ska umgås ett tag innan det är dags att gå till Mimmi för att fira henne =) men jag måste slå in hennes paket nu så jag har det gjort! :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aww :)



Sorry för mitt svar på ditt sms, trodde att den där arbetarkompisen hade drivit, därav "Hahahahhahahahaha(...)". Sorry!

2010-03-06 @ 17:01:33
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/
Postat av: Elin

Sööött :) <3

2010-03-06 @ 17:35:26
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0