Najs =)

Shit asså, besökarantalet har gått upp sen jag connectade bloggen med facebook, kolla :D



Najsnajs ^^
Käkade god laxgryta hemma innan jag drog, fick 200 spänn av pappa också, så det va snällt av honom :D Nu är jag tillbaka i Jakan iaf ^^ Men jag glömde ju berätta vad jag gjort idag eftersom att jag blev så glad när jag fick ett ja av mamma :D Men jag var ju i fruängen med Alexandra och köpte present till Mimmi =) Träffade på mamma och pappa där också när jag bytte två trisslotter till två nya (fick vinst på en av dem, 50 kr ;P) sen träffade vi Johan på konsum, så vi bestämde att vi ska ses imorgon =)

Men som sagt, tillbaka i Jakan för tillfället. Rickard gick å tog en dusch precis när jag kommit hem, och det verkade så skönt så jag hoppade också in ^^ Men nu ska vi nog ta och sova, jag ska bara ta och dricka lite julmust först som Rickard köpt åt mig :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0