Nu förstår jag nog inte riktigt hur du menar.. skulle min katt, Zingo, vara slö? Neee...




Haha ;)
Har förresten träningsverk sen igår efter allt puttandes på den där jädrans Saaben :P Blir nog ingen enhjulingcykling heller för Rickard ligger till sängs med lite feber och mår inge vidare :(

Imorgon är det måndag, men inte har jag någon ångest för det för jag är ledig! :D Folk ska ju till Romme, och vi som inte ska det är lediga =) Sen är jag "ledig" på tisdag också. Vi har hälsodag då, och det håller väl inte på så värst länge, men jag ska till sjukan kl 9 på morgonen så det blir nog ingen skola för mig då heller! Men dagen imorgon ska ägnas åt att skriva mitt reportage och kanske söka jobb!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0