Onsdag!

Hej hej =)
Fan va jag vaknar ofta under nätterna när jag tänker efter :P Vaknar flera flera gånger. Vaknade inatt vid halv 3, låg å hostade massa, då gick min bejb å hämtade ett glas vatten åt mig, sen somnade vi om. Vaknade kl 4 också (tittar på klockan varje gång jag vaknar :P) och låg å pussade lite på Rickard sen somnade jag om. Sen vaknade jag kl 6 igen, när Rickards klocka ringde, pussade lite på honom igen men sen gick han upp och då somnade jag. Vaknade kl 7 sen när min klocka ringde och var pigg som en lärka ^^ Så nu vet ni det också ;D

Idag är det onsdag! Fatta va skönt när den här dagen är slut, för då har halva veckan gått och så är det snart helg igen! :D Ganska chill lektioner idag ändå, psykologi först, ska väl repetera inför provet. Sen på rörlig bild har vi uppvisning av våra 1-minutsfilmer, det ska bli fett kul :D Och sist har vi svenska, inte det roligaste kanske, men jag överlever ;) Slutar 15:05, då ska jag först och främst hämta ut mina saker som har kommit till apoteket nu, det får jag inte glömma! Sen ska jag hem och fylla på akvariumet ^^ Men nu ska jag gå om en kvart och jag har inte ätit frukost än, fy på mig! Men vi hörs när jag kommer hem igen =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0