Plugg!

Hej hej =)
Idag slutade jag tidigt, kl 1, för jag blev klar snabbt med politikskiten ^^ Så jag åkte hem och var duktig och satte inte ens på datorn! Ne jag satte mig och pluggade på en gång. Läste igenom hela avsnittet om psykodynamiskt perspektiv och skrev 1½ sida med anteckningar, men sen var jag så sjukt trött så jag gick och la mig och sov ;P Vaknade 2½ timme senare av att Rickard kom hem ^^ så jag gick upp och fortsatte att plugga. Rickard åkte iväg till Jula, men jag satt kvar och pluggade, blev klar också! Så jag har läst alla typ.. 80 sidor vi skulle läsa och skrivit anteckning på det, grattis till mig! :D Sen har jag även läst den äckligt tråkiga boken Animal Farm! Adde har varit här också, och Rickard har dragit lite el så jag kan koppla in mina saker till akvariumet ^^ nu håller han på att fixa med en hylla som jag måste ha för att akvariepumpen ska stå där, så duktig han är :D så imorgon ska jag fylla akvariumet med vatten och så =) Sen ska det ju stå igång en vecka innan jag kan lägga i fiskarna, men de har det bra där i hemma i det lilla akvariumet så länge :)

Haha förresten, dagens oj var när en snubbe i klassen, Felix, frågade mig idag om jag och Rickard flyttat ihop än! Haha, lite läskigt hur bra koll folket i min klass har på mig :P Jag och Felix pratar typ aldrig, men ändå har han koll på vad min kille heter och att vi skulle flytta ihop, haha :P Men nu ska jag se hur det går för Bejbi, sen ska jag ta en dusch om jag orkar, för jag fryser! Sen är det ju strax dags att sova :) (Haha, Julia kommenterade det idag att jag och Rickard var som ett gammal par som gick och la oss kl 9 på kvällen, haha men faktiskt, det är fett skönt! Då är man utvilad dagen efter och orkar hänga med i skolan istället för att sova å lektionerna som jag brukade göra förrut ;P)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0