Riida :D

Hey :D
Idag vaknade jag kl 8, min nål hade åkt ut inatt så jag var fett törstig å kissnödig! (symptomer man har när man är hög, om ni är det väldigt ofta kan det vara diabetes ni har, så ni vet!) så jag smet på toa och sen drack jag mig otörstig, men sen var jag ju pigg! Och det var två timmar kvar till det att Jennys klocka skulle ringa, så jag satte mig i hennes soffa och läste en tjock bok om hästar (skummade igenom bara) sen sov jag typ 10 min på soffan men vaknade igen, så satte jag mig och läste en hästtidning, sen var klockan plötsligt 10 så då gick vi upp och käkade frukost och Henry kissade i Jennys säng och på golvet! Lilla bushunden :P




Drog iaf ut sen och red, äntligen!! Var verkligen hur länge sen som helst som jag gjorde det, mer än ett halvår sen asså :S Men det var jättekul, Mackan var lika söt som alltid :D han tror han är såå snabb, men Stanley springer om honom hur lätt som helst, tihi! :D Men det var verkligen härligt att rida igen, har säkert sagt det förut, men känslan när man sitter upp på en häst, den är så härlig! I alla fall jag känner mig helt lugn och allt känns bara jättebra, så mysigt :) Längtar verkligen till sommaren då man kan rida ut i skogen, det är också sjukt mysigt =) Och Rickard ska lära sig rida också! Det kommer bli jättekul :D Sen iaf så borstade vi av dem, satte på dem täcke och släppte ut dem i hagen. Nu är Jenny och duschar och fixar sig, för hon ska på fest ikväll men kommer inte hem igen innan så hon måste fixa sig redan nu, sen ska hon och en kompis till stan och fixa lite saker. Själv ska jag hem! Farfar lär vara hemma idag också, så då får jag träffa honom =) Ikväll åker jag ju hem till älsklingen igen, kände fan konstigt att inte sova bredvid honom inatt, första gången på typ över en månad! Sov iofs inte själv inatt, sov ju bredvid Jenny, men blir ju lixom inte riiiktigt samma sak ;) Men ne, nu är jag törstig igen! Det första jag ska göra är att sätta i en ny nål och pumpa in insulin som fan asså :P Mot vattnet!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0