RUBRIK

Hellu =)
Vi båda känner oss sjukt trötta här borta! Vet inte om ni kommer ihåg att jag sa att jag skulle på konsert på både fredag och lördag den här veckan? Well, det var fel! Stog fel på biljetten, så det är nästa månad som vi ska se Dark Funeral, vi ska dock fortfarande på Vader imorgon. Imorgon ska vi även hämta Dharma :) Vi gör inte det ikväll för vi måste såga ett hål i badrumsdörren som endast är stort nog för Zingo, så inte Dharma går och käkar kattbajs, det är ju lixom inte så fräsht. Så det fixar vi imorgon, och sen är det ju konserten på kvällen.. vet inte om jag ser fram emot den eller inte :P Vet inte ens om jag kommer in, för det är 18-årsgräns, så vi får se! Annars får jag åka hem, är ju bara 2 stationer, så det är isåfall ingen fara ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0