Vad ska jag skriva för rubrik? Ingen aning..

Hej hej =)
Nu ska vi strax bege oss till Mimmi, tar ju bara ½ minut å gå, så det e chill ;) Men jag glömde ju berätta att Rickard ringde upp sin arbetskompis idag och hade högtalare på. Snubben svarade och sa att han väntade sig att det här samtalet skulle komma. Så sa han att han var tvungen att fråga mig det han fråga, han hade ju 50% chans på att jag skulle svara ja och 50% chans att jag skulle dissa honom, han har tydligen dessutom fått sparken så han hade inte så mkt att förlora tydligen :P men han bad om ursäkt och sa att han inte ska gå och snoka i Rickards mobil medan han står i duschen! För Rickard hade ju inte gett ut numret utan han hade gått och snott det! Haha, dessutom så är snubben 40 och han vet att jag är 17, så det var ju kanske lite äckligt, men men :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0