Välling till alla barn :) xD

Hej hej =)
Srry för dålig uppdatering idag igen! Men vi gör så mkt på helgerna! :P Var som sagt iväg på det hemliga imorse. Det gick ju inge vidare, var väl ganska väntat, men ändå, det var verkligen synd :( Skulle ju lixom inte bangat! Sen åkte vi iaf hem till Rickards päron där Lilly bjöd på mat, sen drog vi ut till nybyggda huset och satte ihop skåpen som vi köpte på IKEA förrut, sen gick vi in och satt och chillade ett tag och sen var det dags för mat igen :) Lilly är fan grym på att göra mat! Hon slänger ihop jättegoda saker på typ nolltid, så det är najs! :D Satt och pratade massa vid matboret också om hur puckat hela Sverige är! Helt stört :S Så fick jag lära mig att allt som vi lärt oss i histora bara är påhittat! Finns tydligen en dokumentär om det som jag måste se!

Vi drog därifrån efter maten iaf, då åkte vi och handlade skinka, 4 kaktusar, välling (HAHAHAHA xD) och två st Ben & Jerrys, Cookie Dough och Strawberry Cheesecake, gott gott :D Så nu är vi hemma, ska käka lite glass och sen sova ;) Skönt att det bara är en 4-dagars-vecka den här veckan och sen LOV! Hallelujah på det :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det hemliga?

2010-03-29 @ 10:00:38
Postat av: Madde

Mohahah, jag går bara 2 dar den här veckan ;) onsdag och torsdag =D fast jag måste ifs ut till skolan iaf.. =P

2010-03-29 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0