Onödigt värre!

Åkte till skolan för att göra svenskaprovet. Jag svarade på en fråga, mer kunde jag inte. Frågade Helena och jag fick göra omprov på det efter praoen, det får jag. Så jag gick sen till Madelene, mdk-läraren, fick reda på att den 31 ska jag ha omprov och sen åkte jag hem! När jag kom hem så var det så fint väder så jag ville inte gå in, så jag tog min bok och en flaska vatten och gick ut på gården och satte mig och läste i någon timme :) Sen blev det kallt så då gick jag in och tog en dusch, såg dessutom att jag fått lite färg ;D Pyttelite visserligen, men ändå, bättre än inget ;)

Nu tänkte jag pröva klänningar, ska se vilken jag ska ha ikväll! Vi ska ju på spexet som KTH håller i och vi som ska gå bestämde oss för att ta tillfället i akt och klä upp oss! ;) Så det blir skoj ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0