Faaan

Uuusch vad jag hatar å försova mig =( idag vaknade jag KVART I 12! å jag som började 10 över 8 lixom :S men det va iaf inte bara jag som försov mig idag.. både Erik å Viktor (brorsorna) vaknade oxå typ 12..
Jag kom iaf till skolan kvart i 1.. började kl 1 med musik. Fick höra att jag missade kören idag! dom övade tydligen kl 12 =( på musiken iaf så spelade vi bas.. .väldigt lätt =P
Efter musiken va det tyska... vi övade inför provet..å det gick BAJS! kommer fan aldrig klara det =/ På onsdag ska vi ha det lixom! det e ett prov om grammatik.. jag ser typ ut såhär --> 0.o 
Ska iaf sitta å plugga hela kvällen..

Efter tyskan slutade vi.. då gick jag hem.. såg att Luddes bur va vääldigt skitig.. så jag började storstäda den.. Ludde fick springa lös så länge, han va överlycklig ^^ men han försökte (såklart :P ) smita ett par ggr :P
Men jag sopade hela hans hage, å sen bytte jag allt i buren, å la in massa massa halm så han fick det mysigt ^^ sen bröt jag av några grenar å gav honom, å så fick han en morot  oxå ^^
När jag kom in såg jag att Dharma inte varit ute sen 11..så jag fick ta henne på en promenad, å faaan va olydig hon va :P jag blev skitsur på henne hela tiden =P

Nu har jag ganska precis gett både Dharma å katterna mat.. å så har marsvinen fått en morot oxå :P Så nu sitter jag å ska precis börja skriva rent min engelska berättelse på datorn =)
å sen ska jag plugga lite omöjlig tysk grammatik =(

Hejdå
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha okej :P aa jag tänkte att du hade skrivit fel ;)

2007-12-10 @ 17:40:33
URL: http://ohberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0