The horse whisperer



En sjuk bra film, men fan ännu bättre bok! Började med den i torsdags, blev klar nyss, 470 sidor på engelska, det är ganska nice ^^ Men den var som sagt sjukt bra! Har en annan bok av Nicholas Evans som jag ska börja läsa, hoppas den är minst lika bra! =)

Annars då.. jaa, fortfarande sjukt ont i halsen och känner mig konstig i hela kroppen och lite småfebrig, men måste typ ändå gå till skolan imorgon. Vi ska börja filma (fyfan va jag hatar rörlig bild! >.<) så jag måste vara med för vi ska typ filma hemma hos mig... Sen ska jag till mormor på kvällen också, vi ska på någon teater, hoppas jag orkar med allt!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Den håller jag oxå på att läser :D Fast på svenska då ra (a) Fast för mig tar det inte några dagar... Typ månader xP men det är bara för att jag inte har tålamod till att läsa... :P <3

2010-02-03 @ 17:49:37
URL: http://bewhoyouwannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0