-.-

Hej hej..
Idag har jag inte gjort ett skit eg... har läst HP.. spelat GH.. läst HP.. å läst lite mer HP.. så kul har min dag varit =( men till slut pallade jag inte vara inne längre.. så jag tog Dharma på en 2 timmars promenad =) Vi gick till Älvsjö, å sen mot gamla IP å så vidare upp till Fruängen å sen förbi Vippan.. Dharma va duktig.. men ibland så stannade hon å vägrade gå, så då släppte jag kopplet å gick eller sprang, så då kom hon =P
Men sen vid typ Vippan så gick vi förbi några smågrabbar som smällde, å då gick det inte längre, Dharma drog som en galning.

Vid fotbollsplanen, nära mig, satt jag å väntade ett tag.. sen kom Johan å Alex, Alex gick hem till sig å Johan följde med mig hem.. å precis när jag klivit innanför dörren så säger brorsan åt mig å gå ner å köpa grädda (till ostkakan ^^) så jag fick ut å gå igen =P Men Johan å jag pratade lite.. men sa väl inte sådär jättemkt.. jag tycker det e så svårt å prata om saker IRL.. tar det mkt hellre på MSN.. men Johan tycker tvärtom =/

För tillfället känns allt så jävla jobbigt.. vet inte riktigt vrf.. men jag e orolig för sjukhusbesöket som jag ska på den 12 Januari.. för jag har fan inte tagit några värden alls.. tog ett idag.. å det e väl det ända jag tagit på typ 1 månad eller mer =/ Så jag kommer bara få en massa skäll, å jag pallar fan inte det =/

Sen så känner jag att jag e sur på Staffan för att han verkar "ignorera" ,eller vad man ska säga, allt. Jag skulle må bättre om han åtminstonde frågade hur jag mår nu efter allt, det är trots allt han som har gjort att jag mår som jag gör nu.. å nu kommer han säkert prata med mig bara för att jag skriver det.. men jag tycker fan att han borde ha tagit det intiativet själv, å att jag borde ha sluppit skriva det här.. känns som om han bara slutar skriva när det blir lite jobbigt.. Jaja.. orkar inte tänka på allt det här nu..

Nu ska jag gå å städa.. e ju söndag.. å mötet e om 30 min.. så jag måste skynda mig nu..
Hejdå
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0