..

Hej hej ^^
Nu e jag hemma från kursen ^^ Dert gick bra, jag spelade "wonderful tonight" med Eric Clapton, den e fin =)
Ska väl berätta lite om dagen =P

Imorse väktes jag kl 6 av Fredrik. han väkte mig första ggn halv 6.. men jag orkade verkligen inte upp då ;P Jag gick upp, käkade frukost, å fixade lite.. sen tog jag 44-bussen.. så jag kom lite försent :P Så när jag kom till skolan, typ 10 i 7 så blev jag lite stressad, för dom andra hade börjat sjunga upp, men jag vart ju tvungen å byta om xP Å när jag bytt om så va dom klara med uppsjungningen.. å skulle börja träna på sångerna, då kom jag på att jag måste byta till linser! :P så jag fick springa å göra det :P

Sen övade vi hur vi skulle gå in, å så övade vi sångerna lite. När klockan va typ 10 i 8 så fick vi gå ner å vänta tills alla satt sig. Typ vid 8 så tände vi våra ljus, å sen gick vi upp. Ingången blev helt fuckad :P för vi sjöng inte samtidigt som dom som kom uppifrån :P
De flesta solisterna sjöng bra.. men vissa va väl ganska dåliga :P å när vi skulle gå ut då! det va fan förjävligt :S först sjöng vi vers ett å två.. å sen ska vi börja om med vers ett, men halva sjöng typ vers ett, å den andra halvan sjöng verst två.. så alla typ garvade åt oss.. det gick skit xD

Kopierat från Alexandras blogg

"det va Lucia. Men det vart inte speciellt bra. Några sjöng falskt, och på slutet visste dom typ inte vad dom skulle sjunga eller nått :P"

ganska bra sammanfattning xP

Sen gick vi iaf till vårt hemklassrum å käkade lussebulle å drack smakis =P Sen så skulle våra lektionen inte börja igen förän kl 10, så vi lallade runt lite, å sen när dom skulle ha matte så skulle vi som va med i luciatåget göra vår CSI-labb, så vi frågade Håkan vart vi skulle vara.. å när vi kom till rätt klassrum så sa dom att dom hade börjat för 20 min sen! =S så vi fick typ skynda oss å göra våra test.. vi kom iaf fram till att Ben Ledén var skyldig, å Charles Knota var oskyldig xD
När vi va klara med labben så gick vi till matten.. där skrev vi labbrapport, å gjorde kuber ^^
Efter matten va det lunch.. risgrynsgröt (läs: lim :P)
å sen hade vi svenska å so.. vi kollade på filmen möss å människor.. den va lite småtråkig :P
Sen va det bara gympa kvar.. jag hade inga kläder med mig, för jag pallade inte :P hade ju dessutom med mig massa andra saker imorse, så jag pallade inte massa gympakläder då.. å om jag hade haft det, så hade jag behövt gitarren oxå.. å det orkade jag verkligen inte :P

Efter skolan så gick jag med Madde å Alex (inte Alexandra :P).. När Madde skulle gå åt sitt håll höll vi på å kramades å larvade oss, typ taffsade på varandra å så :P å så tog hon mig på rumpan, då kom Alex å typ, nee, så här ska du göra, å så tog han mig på rumpan , jag typ: Eeh.. okej *asg* .. å sen när vi gick så frågade jag honom om inte han skulle svänga av där, för han bodde typ där, han ba: Nee, jag håller dig sällskap vägen hem istället, jag typ: okeeej. Sen tog han mig på rumpan flera ggr, så jag varnade honom å sa att om han gör det en gång till så tar jag tag i hans grejj å vrider om *asg* så då va jag ju tvungen å göra det oxå när han fortsatte *asg* han typ: faan du gjorde det ju oxå! jag: Aa, det e ju klart xP

När jag kom hem så käkade jag en Gorbie´s, ringde Alexandra, å sen skrev jag ett kooort inlägg, sen fick jag skynda mig till gitarren xP hade för lite tid på mig, men som tur va så gick bussen då :D så jag tjänade lite tid på det ^^ Efter gitarren så gick jag hem, å satte mig här å började skriva :P

Nu kom mamma nyss hem.. hon undrade om jag ville med å kolla på Charlotte som ska va tärna i luciatågen i kyrkan, men jag pallar nog inte det =P
Nu ska jag käka blodgrape, sen ska jag ut å kolla till Ludde ^^

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0