?

Gomorron. Idag väktes jag av Alexandra.. hon sa att Johan hade gått redan! så vi gick upp.. å drog typ på en gång.. vi ville ju inte va ensamma med Staffan..
Undrar lite vrf Johan inte väckte oss? Han skulle väcka oss vid 10.. för Alex skulle få ett samtal typ då.. å dessutom vet han att vi inte vill vara ensamma med Staffan.. men men.. får väl fråga honom sen xP

Nu e jag iaf hemma.. fick nyss höra att pappa sjutsar farfar till Dunker.. så han lär inte komma hem på ett tag >:( Fan säger jag! jag hade ju tänkt å köpa min elgitarr idag! å lämna in min akustiska på reparation.. får väl göra det någon annan dag då =/

ska väl försöka städa lite nu..
Heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0