>=(

Ne, fyfan va dåligt humör jag e på just nu!
Det började tidigare ikväll.. Staffan ville ha med Alex å mig hem till honom för å kolla på film med han å Johan. Jag sa att jag inte orkar, för att jag har sovit dåligt i helgen, å bara vill va hemma å ta det lugnt, då blir jag såklart kallad slöis.. å det e ett ord som gör mig jävligt sur vissa dagar, även om den som säger det inte menar nått illa, så tål jag det inte! Sen får jag såklart ett sms av Alexandra där det bara står "Slöis!" Det sket jag i å svara på.

Jag har alltså legat hela kvällen å mest läst. Har läst ut "Alex Dogboy" å nu läser jag "Elden". har inte känt för å göra något annat.

Sen va det dags för möte då. Mamma å Pappa sitter å disskuterar typ värme eller nått, så Viktor tar min handdator å skriver lite på den, Charlotte, Nyfiken som hon är, ska absolut se vad det står, å när hon inte får det så skriker hon, då dampar pappa ur å säger att vi aldrig kan hålla käften, å att jag fan inte kommer få nån hjälp med å köpa elgitarren (fast det va Charlotte som skrek, så drabbas jag, för att det e min handdator) så han reser sig å på vägen ut slår han till mig ( inte slå slå, men lixom, slå till lite halvhårt på huvudet ) å sen blir det självklart bråk, å pappa står å skriker (han måste fan allvarligt söka hjälp, han kan fan inte kontrollera sig när han blir sur!). Nu har han iaf åkt å jobbat, skönt!

Sen sitter jag å käkar.. Charlotte kommer oxå in å käkar.. hon sitter å skriker att hon vill veta vad Viktor skrev, men jag vägrar berätta, då börjar hon sticka armbågen i mig å slå mig. Jag tar tag i hennes händer så hon inte kan slita sig, då börjar hon försöka bita mig, jag slår till henne lite lätt å säger åt henne å sluta, men hon fortsätter, då tar jag min tallrik å går in till mitt rum, jag möter mamma som e på väg in i köket för å skrika på Charlotte.

Just nu känner jag för å springa eller nåt.. men det e det för mörkt för, å jag har inge bra skor till det.
Ska iaf kolla på andra avenyn nu i 90 min, sen ska jag ut på en 30 min promenad med Dharma tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0