..

Hej hej
Nu har jag precis kommit upp från källaren.. har varit å spelat GH ett bra tag nu xP Har börjart spela på HARD nu :D Det e fett svårt, men skitkul =D
Sen kom syrran ner å ville spela.. men det gjorde inget.. för jag ska ändå träffa Alex med ninisarna typ snart =)
men jag måste käka först xP

Efter att jag träffat Alex ska jag väl hem å duscha å fixa mig lite inför den föräldrarfria tjejkvällen xP men tydligen kommer hennes brorsa va i närheten å titta in ibland :P men det gör iofs inget, för vi ska inte precis dricka eller nåt (Vi e fiina flickor ^^) men ändå xP

Ne.. nu ska jag rota fram lite glass som jag kan ha till pannkakorna ^^

Heido
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0