GOD JUL =D

GOD JUL =D
Nu är klockan över 12, så nu är det den 24:de december, alltså julafton =D

Jag pallade inte läsa idag :P jag somnade istället xP Å sov till halv 8. Vid 8 hade vi möte.. men vi satt bara å fikade istället ^^ Efter fikat så satte sig alla å kollade på "kvarteret skatan" så jävla kul xP gick typ igår.. men vi hade spelat in den, men det e helt sjukt xP
Efter att vi kollat på den så hade jag tänkt å kolla på andra avenyn.. men Viktor skulle titta på "I am Legend" Å jag hade hört av Marcus att den va skitbra.. så då kollade jag på den, å den va faktiskt bra :D
När den va slut så tittade jag på veckans avsnitt av andra avenyn ^^ Bra avsnitt den här veckan tycker jag =D

Haha, kollade in min PA nyss.. hade fått ett inlägg av en kille som typ raggade på mig.. så här stog det : "Om en kram leder till en puss,en puss leder till hångel och hångel leder till sex. vågar du krama mig då?" Haha *asg*

Men nu ska jag krypa i säng =D imorrn när jag vaknar ska jag upp å kolla i min julstrumpa xP Sen ska jag öppna paketen jag fått av Alexandra =D Jag tror att det är örhängen eller halsband i det lilla paketet.. å i det stora så e det kanske en chokladask.. låter som det iaf xP Men ja får se imorn vad det är =) Men gästerna (farfar, mormor å låtsasmorfar) kommer kl 11.. så jag måste upp typ 9-halv 10 å börja fixa xP
Nu ska jag mata firrarna å sen ska jag sova ^^

Godnatt
Puss å kram

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0