HUND-07

Fyfaaaaan va trött jag eee xP Vi sov hos Staffan, å jag satt å läste "ingen grekisk gud, precis" på min handdator (Johan fixade det xD).. så jag gick å 
la mig typ halv 4.. å sen gick vi gick upp vid 9.. så jag va skittrött xP,  Vid 10-tiden kom vi till mässan.. När vi stog å kollade på agilityn, så såg vi MImmi å Benjy (Benjy på zoonen.com) så vi vart ju tvugna å gå 
hälsa å prata lite ^^ Sen gick vi omkring där till ca halv 2, då skulle Johan gå, för han skulle på konsert, å Alexandra gick oxå för att hon vart tvungen å gå hem å gå ute med Charlie.

När dom gick så kom Madde å Elin ( Jag skrämde Elin, yaaay xD ) å då gick vi omkring där till kl 6 (!) Vi träffade två lärare :P först träffade vi vår förra HK-lärare, vi stog å snackade där ett tag. Sen när vi gick omkring å kollade på olika glasmontrar, så hör jag någon säga *ska ni inte hälsa?* jag kände igen rösten, men trodde inte det va han.. men jag vänder mig o å kollar, å gissa vem som sitter där i en monter? Jo Håkan! Vår muppiga matteklärare Håkan :O Han å hans fru satt där. Jag typ: Har _du_ hund !? han ba: Japp, det här e min hund. Ja typ: Åfaan :P

Madde och elin köpte var sina hurtta selen, Madde köpte till Myran (Rottweiler) å Elin till Mynta (Labbeblandning). Sen fick vi lite gratisprov å sånt ^^ Sen ringde Wizy mig =P första ggn jag pratade med henne:P men vi pratade bara i typ 5 min ^^ Vid 6-tiden började vi dra oss hemmåt, för kl 7 skulle vi ju va hos Elin, hon skulle ju ha tjejkväll ^^

Jag åkte först hem till mig å fixade lite saker, sen gick jag till Fru Marias väg, mötte Mimmi å Madde med Myran, vi gick på bussen, Alexandra gick på på nästa hållplats, å sen åkte vi till Elin ^^

Hos Elin så käkade vi först (skitgott ^^) å sen va vi nere i deras källare, jag spelade lite på Elins pappas gitarr (Skitskönt xD å asskön akustik i rummet xD) j
Jag stog där å spelade gitarr å sjöng ("så skönt å lyssna på dig, man blir så avslappnad å bara hänger med i musiken" Sa Madde =D) sen gick vi på prommenad med hundarna.. sen va jag SKITFLUM! jag lekte Gollum ur sagan om ringen hela kvällen, å mitt plektrum va "my precious" (stavning? =P)

Senare på kvällen så gick vi å handlade godis, å sen sjöng vi lite sing it ^^ Å så spelade vi tecknet =D (Vi hade bästa tecknet xD) å vid 12-tideh så började vi dra oss hemåt.. eller.. Johan å Staffan kom å hämtade mig å Alexandra, å så åkte vi till Alexandra å gick ut ned Charlie, sen hem till mig å jag kunde natta djuren :P å sen åkte vi hem till Staffan där vi är nu... jag e verkligen skiiiiittrött, jag kommer somna hur fort som helst ikväll =P
Så nu ska jag väl snart krypa ner i någon säng å sooova xD

Godnatt
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Lollo xD

Du nämde inte att du pratade med mig i tele. :(

2007-12-16 @ 13:41:48
URL: http://wizy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0