Juuuul =D

Tjenare.. pallar inte skriva så mkt nu, så jag försöker göra det här kortfattat :P
JAg vaknade kl halv  imorse, då gick jag upp å duschade, sen vid 11 kom gästerna.. typ halv 12 käkade vi gröt.
Efter gröten så gick vi på en 2 timmars prommenad (vi har som tradition att gå på promenad) å när vi kom hem så gick jag upp å duschade å tvättade Dharma (hon va jätteskitig :P) När jag kom ner igen så satt som andra å drack glögg å kollade på nån film. Så jag tog ett glas glögg å gick in på mitt rum.
Sen va det dags för Kalle Anka å c.o :P typ alla somnade xP
Efter Kalle så fixade vi maten, å jag bytte om till klänning. Sen käkade vi (jag blev så jäävla mätt :P) å sen kl 7 va det Karl Bertil Jonsson (Mormor klagade som vanligt på att det är en kommunistisk film) å sen så bid typ 8-tiden så skulle Erik klä om till tomte, men han va SKITKLANTING, han typ tog upp tomtekläderna + masken i mammas rum, å Charlotte såg ju allt! Så nu vet hon att det inte finns någon tomte.. men hon ville att Erik skulle va tomte ändå, för annars skulle det inte va nån riktig jul.

Sen satt vi å hade julklappsutdelning. Jag blev så jävla förvånad, för mamma gav mig ett paker å sa "God Jul önskar Johan" Jag ba "driver du eller?" Hon typ "nee" å så kollade jag på paketet å såg att det va ju Johans handstil, så han har köpt high school musical Sing it till mig =D Fett gulligt av honom :D Jag blev skitglad =D förrutom det som jag fick av Johan så fick jag high school musical 1 &2, Harry Potter och dödsrelikerna, någon wierdo bok :P 500 kr, biobiljett, armband, halsband och örhängen av äkta pärlor, fett fint :D å så fick vi GUITAR HERO 3 =D =D =D SÅ jääääävla kul xP
Jag ska kolla på high school musical nu, sen ska jag spela GH ;)

Heidoo
Puss å kram å hoppas att alla haft en trevlig jul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0