klart..

Jahapp... nu  har man duschat.. satt på linserna, tvättat lins-etuiet.. å det e precis en timme kvar tills jag börjar... vad ska man göra nu? =P skulle iofs behöva byta i marsvinens bur.. men jag tror jag gör det när jag kommer hem istället.. ska nog klä på mig nu.. å sen ska jag plugga lite! Orkar inte eg.. men jag måste =( 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

Priser:

Först plats: Apple iPod Nano 4GB ( 3rd genereation )
Andra plats: MP4-spelare 2 Gb stöd för Musik, film, spel, radio, bilder och anteckningar.
Tredje och fjärde plats: Två biobiljetter

Det enda man behöver göra är att kopiera länken ovan, å göra som det står där =) Är inte så mkt man behöver göra ju, så gör det, du kanske vinner xD
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag klä på mig ^^
Heidoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0