Loooooov :D

Idag vaknade jag kl 9.. mötte Eriks kompisar i hallen (jag gick såklart i tröja å trosor bara =P) Vid halv 11 kom jag till skolan.. då bjöd jag på mina kakor.. alla gillade dom iaf =P
Sen så bytte vi julklappar =D Av Madde fick jag ett par fiskörhängen xP av Elin fick jag en massagegrej (skitskön xD) och ett par örhängen =) Av Sofie fick jag en skrivbok å av Mimmi fick jag läpp "grejsimojs" (som jag kallar det ;) ), läppglans och en jättesöt affisch :D E en bild av en katt, å så står det " To cool for school" av Sanna å Alexandra har jag inte fått nått än ^^

Sen när vi bytt julkappar så fick vi våra betyg.. när jag skulle få mitt så gick jag fram.. då skulle Johan va sådär töntig å skaka hand typ :P så jag garvade lite å sa att jag ville ha en kram istället xP

Efteråt så gick vi ut å tände på våra tomtebloss ^^ Sen så slutade vi.. jag, Sanna, Elin å Sofie gick å käkade korv då som dom bjöd på i skolan :P
Sen så åkte jag hem ^^

När jag kom hem så satte jag mig å slog in julklappar, skitskoj ;D å sen pratade jag lite med mamma.. så nu e det bestämmt att jag ska åka å köpa min eligtarr idag :D :D

men nu ska jag lägga mig å läsa lite ^^
heidoo
Puss å kram

Fiskörhängena xP
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0