Mest lik?

Vem i Tokio Hotel är du?  (vet knappt vilka dom är xD)

Bill:

( ) Jag har tatueringar

( ) och/eller piercingar

(x) jag tycker om att sjunga

( ) jag har en tvillingbror/-syster

(x) jag tycker om green day.

(x) Jag är inte atletisk

(x) jag sover alltid länge

( ) min klädstorlek är S

( ) mitt skonummer 42

( ) jag klär mej i tajta och svarta kläder

( ) The Rasmus är bra Vissa låtar

( ) jag har svart hår

(x) Jag är ambitiös

(x) Jag har inte en pojk-/flickvän

totalt: 6


Tom:

(x) jag spelar gitarr

( ) jag har läppiercing

( ) jag tycker om rap och hip-hop

( ) jag klär mej i stora och lösa kläder

( ) Jag är inte väldigt romantisk

( ) Jag har/skulle vilja ha dreadlocks

( ) Jag tycker om kespar

(x) jag har bäst humor

(x) jag talar öppet om allting

( ) kläder i storlek XXL är bästa

(x) Jag säger vad jag tänker

( ) man kallar mej "sex gott"

(x) Matematik och fysik är de hemskaste skolämnerna

(x) Men bild är OK

totalt: 6


Georg:

( ) jag spelar bas

(x) och tycker lite om att sporta

(  ) Fall out boy är bra

( ) och Billy Talent också

(x) Sångernas lyrics är viktiga

(x) jag har inga piercingar

( ) men jag ska skaffa

( ) jag tycker om att festa och dansa

( ) mitt skonummer är 42 Som sagt...

( ) och klästorlek är M

( ) jag sover naken

(x) jag är singel

( ) Eva Longoria är min idol

( ) Modersmål är det hemskaste skolämnet

totalt: 4


Gustav:

( ) jag spelar trummor - ibland

(x) jag tycker om att cykla

( ) mitt favoritämne i skolan är gymnastik

(x) jag har inga piercingar

(/) men jag ska skaffa

(x) jag ska också skaffa mej tatueringar

( ) Metallica är bäst!

( ) och Enter Sandman är en bra låt

( ) Men tekno är skit musik

( ) jag har kort hår

( ) jag är kortast bland kompisarna

( ) jag tycker inte om "NI"ande (när någon säger NI istället för Du)

( ) jag är morgonpigg

( ) jag tycker inte om One-Night-stands

( ) jag har en storasyster

totalt: 3 ½

Jag är alltså både Bill å Tom xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0