Naaaw ^^

Hej hej
Idag vaknade jag halv 9.. gick upp typ kvart i 9. Vid 9 kom Johan, å vi satt i min säng å alla typ halvsov xP vid kvart i 10 så drog han.. han skulle ju till sitt landställe idag =)
Sen låg ja å Alex å typ sov i min säng :P Men vid 11-tiden drog hon.. då gick jag å käkade frukost.

Halv 1 så åkte vi till Hornstull på julmarknad ^^ Det va inte så mkt där :P men vi hade kul =P det va två st som stog å sjöng där, dom sjöng "Feliz Navidad" Så jag å min familj stog å sjöng med xP men annars hände det inte så mkt skoj där =P

Sen åkte vi till min moster å bytte julklappar å kollade på deras hus som dom håller på å fixar med. Å lilla Saga e ju såå söt =D Hon blir alltid jätte jätte glad när jag kommer (jag e typ hennes idol =P) Å så såg jag i hennes rum att hon hade typ förrförra årets skolfoto på mig uppsatt, såå söt ^^ (hon e 5 år bara) å hon vill att jag ska bära henne hela tiden, å jag ska dansa med henne å hålla på, å så blir hon ju så ledsen när vi åker ='(
Sa dessutom till min moster att om dom behöver barnvakt så kan dom ringa mig.. så det blev dom glada över. Kan jag dessutom tjäna pengar på ;)

På vägen hem så hoppade Erik å Viktor av vid T-plan, dom skulle till stan å handla julklappar (dom planerar ju bra xP)

Men nu tänkte jag lägga mig å läsa lite å bara slöa.. e skiiittrött =P

Kommentarer
Postat av: Charming man

Hjälp mig att få julkänsla? :(

2007-12-23 @ 15:44:00
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0